Friday, November 30, 2007

my JAY~~

my dear Jay Chou Jie Lun has released his brand new album recently, this time i admit im not his loyal fans, coz when he released his new album, i din know at all, hehee, wat so call fans wah..but don scold me ma, i was so bz with work things recently ma, hehe, wat a lame excuse. ok la, so now im listening to my beloved Jay now lor, his all 10 songs, again, i love them so much, jus like his previos album, all his songs are so nice n best!! of course la, my Jay woh, who u think he is? he is a genius in music arena, we cant deny it at all, dont u angree with me? as a fren of mine, u won say u don angry geh, rite? coz u all know i will go crazy if u criticize my dear Jay oh~~ act all his songs also given by Kian, hehe, he sure knew tat i love Jay so much oh~~ n his MV<<牛仔很忙>> is so cute oh, Jay become so cute oh~~ this is d song i love so much in his new album, if u all have a time, reli don be so stingy oh, share some time n listen to his new songs, esp this one~~

周杰伦 - 彩虹
作曲:周杰伦 作词:周杰伦
哪里有彩虹告诉我
能不能把我的愿望还给我
为什么天这么安静
所有的云都跑到我这里

有没有口罩一个给我
释怀说了太多就成真不了
也许时间是一种解药
也是我现在正服下的毒药

看不见你的笑 我怎么睡得着
你的声音这么近我却抱不到
没有地球太阳还是会绕
没有理由我也能自己走

你要离开 我知道很简单
你说依赖 是我们的阻碍
就算放开 但能不能别没收我的爱
当作我最后才明白

有没有口罩一个给我
释怀说了太多就成真不了
也许时间是一种解药
也是我现在正服下的毒药

看不见你的笑 我怎么睡得着
你的声音这么近我却抱不到
没有地球太阳还是会绕
没有理由我也能自己走

你要离开 我知道很简单
你说依赖 是我们的阻碍
就算放开 但能不能别没收我的爱
当作我最后才明白

看不见你的笑 要我怎么睡得着
你的身影这么近我却抱不到
没有地球太阳还是会绕会绕
没有理由我也能自己走掉
是我说了太多就成真不了
也许时间是一种解药解药
也是我现在正服下的毒药
你要离开 我知道很简单你说依赖
是我们的阻碍就算放开
但能不能别没收我的爱当作我最后才明白

No comments: